Det var ett tag sedan....

det går i vågor detta bloggande.
Iaf. Här har jag två till mössmodeller.
Min sötaste underbara brorson :)
och coolingen Noah
Fina killar i snygga mössor :) Kul att folk gillar dem och vill köpa. Jag tycker det är så kul att göra :)
och det har hänt en massa sedan senast, så ingen idé att göra ett försök på att uppdatera om det som hänt senast.
Något roligt för mig som mamma är ju att Felicia börjat säga "isse"... och menar då kisse.. Dock tycker hon hundar och lite annat också heter "isse" ibland ;) min sötnöt!
'
Min tuffa tjej ;) Som snart fyller 1 år.
29:e ska vi ha kalas. Om du känner att du vill komma är det bara att höra av sig :) Vill gärna veta vilka som kommer så jag vet hur mycket tårta jag måste baka ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag/Vi kommer gärna å firar sötaste Felicia :) Har redan köpt en liten present åt henne ;) hihi! KRAM!

2011-05-25 @ 20:41:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0