MÖSSOR!

Bensbyn är ett fint ställe. Har båda mina syskon där också. Där vill jag bo :)
Jaja, var iaf igår och hälsa på Marie och Niklas och hundarna efter att vi ätit lunch på stan (jag & Andreas). Passade även på att köpa lite tyg då.
Hos Marie och Niklas bjöds det på semlor (bror hade bakat och de var precis färdiga) MUMS vad gott det var :) Första semlan för mig i år. Måste nog också ta och baka. Sedan tog jag och Marie en kortare promenad :)
Tycker det är så mysigt att promenera med hundar. Man ser verkligen deras glädje när de får springa av sig :D


Sydde en Mössa till Flisan
Resultatet




Har blivit jätte svårt att knäppa foto på denna tjej för hon är så rörlig nu för tiden ;)

Säljer även mössor om någon är intresserad.
100 kr/styck. Gäller både barn och vuxen.
Billigt och bra ;) och snygga mönster finns det. Hör av er om ni/du är intresserad.

Strax iväg till stan och möta upp Sussa, sedan dit och hänga en stund ;)
Har även gjort en mössa åt mig själv, får slänga upp en bild senare ;)





Kommentarer
Postat av: Nanna

Vad fin mössan blev! Ska nog beställa en av dig... Nu är vi i Luleå igen, så vi kan ju träffas någon dag. /Nanna

2011-03-11 @ 18:38:14
Postat av: Maria

Visst är det roligt att sy till sin egen lilla tös :) BTW har du provat tvätta tyget från Ohlssons? Har nämligen köpt av de där nya trikåtygerna och de tappar färg i tvätten :( Vet inte hur det ser ut med de blåa molntyget men de lila gör då det. Samt andra tyger jag köpt. Så inge mer sådant tyg därifrån för mig. Kolla in min blogg har skrivit lite om var jag har fått mönster ifrån. Ska även lägga upp länkar där jag köpt tyg ifrån. :)

2011-03-11 @ 22:41:09
URL: http://hemmahosmig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0