En mösselössa

Jess, ska göra en mössa. IGEN. Dock en annan typ nu.
En så kallad trikåmössa ska jag ge mig på och testa göra :) Ska in till stan och handla tyg idag tänkte jag. Ska testa sy en åt Flisan, hoppas de har molntyget inne på olssons :) Tycker det är helt härligt.
Önskar jag hade massa tygmönster så jag kunde sy kläder åt Felicia också. Men... :(
VARFÖR BLEV JAG INTE SYSLÖJDSLÄRARE, eller som det egentligen heter TEXTILSLÖJD! Guu vad jag ångrar det!! ... Men nu känns det som om det är försent :( Närmsta utbildning finns i Umeå, och dit kommer vi inte flytta, och plugga på distans känns inte som min grej!!
Egentligen hade jag velat bli, textil- bild- och matematiklärare, samt lite no ;) haha
tur jag har de två senaste iaf :) Men textil och bild ligger nog ändå lite före!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0