Oh my god, oh my god

Igår kväll var jag så trött så jag gick och la mig redan kl 22. Hade kunnat gå innan också men var ju tvungen att se despo. Men iaf. "Mitt i natten" vaknar jag och säger

- Oh my god, oh my god, Oh my god, Oh my god. Det är bajs överallt.
Andreas tänder nattlampan och jag svarar
- Nej det är det ju inte alls och vi börjar tokskratta (alla tre, Felicia också)

Klockan var strax över ett, när skratt-attacken var över så somnar vi alla om.
Jag vet att jag kollade på Felicia och såg att hon var nerkletad i skitränna överallt. Sedan när Andreas tände lampan (och jag nog vaknar på riktigt) ser jag att det inte finns något bajs, ingenstans. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0