Man kan ha Pick-nick inomhus

fast solen lyser ute kan man pick-nicka inomhus. Det går! och vi gjorde det.
Galna vänner med galna idéer ;)
Kerre och Andreas lägger på charmen inför fotot.
Ni kan även skymta ett vilddjur till höger, vi tror det var ett Lodjur.





Idag drog jag till Boden och hängde. Passade på att se hur Mats och Karin bor.
Deras katter var tokig i Felicia och följde efter henne. Inte varje dag katter springer efter henne, brukar som vara tvärtom ;) haha..

Den namnlösa katten som jag kallar "sixten" tills den fått sitt namn fick en härligt blöt puss av Felicia.




Den andre namnlöse katten som jag kallar Elvis tills den fått sitt namn gör sig redo för strid.



Det bjöds på massa gofika :) MUMMU!! Hade kunnat fika där hela dagen, haha :) Vet inte hur mycket det fanns att välja på :) Träffade ju även farbror med fru :)



Mysig lägenhet, högt till tak och stora rum :)


Packandet fortsätter, 15 juni närmar sig. Längtar så jag nästan spricker! Imorgon blir det att beställa tapet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0