Vill vill vill....mycket som vanligt.

Det känns som om jag är dåligare än dåligast på att uppdatera. Men jag hinner inte. Eller jo jag hinner men prioriterar annat :). Men jag ska bli bättre, ska försöka iaf. och jo jag vet har sagt det förr :P

Iaf, lite kort, mamma var här över dagen i torsdags :) Superkul att bara kunna umgås en heldag. Man saknar ju faktiskt dom när de ändå bor så långt bort :) och fick ha henne för mig själv hela hela dagen :P Inga syskon som lånade henne :P haha.. ja, ibland får man vara ego ;) eller jag och Felicia som var ego ;) hehe...

På kvällen var Johanna och Simon barnvakt, så jag och Andreas var på bio. Underbart :) Härligt :) skönt. Men ändå tänkte ju mamma Linda under bion och undrade om gumman mådde bra, sov hon, grät hon. Men så länge inte mobilen gjorde väsen av sig så visste jag att barnvakterna fixade det ;) hehe...

Idag ska det handlas blöjor, Willys har bra erbjudande och jag ska köpa godis.

Nej nu måste jag kila. En kopp kaffe och förbereda tills Felicia vaknar så vi kan åka iväg och göra våra ärenden.


Jag VILL HA HUS. Blir galen :P Tur vi inte behöver stressa eftersom vi har en så fin lägenhet. Hade nog varit värre om vi hade bott sämre. Hoppas annat folk slutar buda så vi kan buda ;) haha... Som om det skulle hända.. Nå... dream on!




Kommentarer
Postat av: Erika

TACK VÄNNEN!! :)

2011-01-23 @ 08:51:14
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0