Uppe med tuppen

... inte riktigt, men nästan. Känns som om vi är uppe med tuppen. Jag och Felicia har stigit upp kring 10 den senaste tiden (minst i två veckor). Så att stiga upp 07.30 känns helskumt. Men samtidigt borde vi ju komma in i lite bättre morgonrutiner ;) hehe...


Jag tror att vi var piggare idag eftersom Felicia sussat gott sedan kl tolv på natten fram till morgonen. Kan inte minnas att vi skulle ha vaknat under natten :) om vi har det har jag varit så pömsig så jag trott att det är en dröm :P
Idag är planen att vi ska iväg till Nanna och hennes lilla tjej och hälsa på. Var ju ett bra tag sedan sist, så på tiden att vi umgås lite :)

Nu ska jag brygga mig lite kaffe och slå på tv och slänga mig i soffan och HOPPAS PÅ ATT Felicia vill leka i vardagsrummet och inte ränna runt i hela lägenheten ;) eller kanske mysa med mig i soffan. Man är ju trots allt inte helt pigg ändå ;)

Om det finns någon drömtydare som läser min blogg får ni gärna drömtyda min dröm. I korthet:
Min mormors hund springer bort i Kalix (i drömmen äger hon två till och med). Då står det i Kuriren på meänkieli att en hund blivit överkörd (visar sig vara mormors). Jag berättar åt henne och hon reagerar inte desto mer. Hon säger dock att det inte är en hund utan en björn. Hennes hundar är björnar (och de ser ut lite som en korsning mellan en gråhund och björn).
Så jag har drömt om två hundar som visar sig vara björnar som traskar runt i skogen (fritt, men är tama)
Vad betyder det då?
I verkligheten äger ju då min mormor inga hundar, det enda hon har är en skepparkatt ;) och hon bor i Finland, inte Sverige.

Kommentarer
Postat av: Erika

Eller hur, dt är ngt skumt! :P

Haha ja jag kan tro dt, försökte förklara vurpans händelse så målande jag kunde :D



Gällande din dröm så är jag tyvärr ingen drömtydare, men jag kan försöka tyda ändå :D Kan dt finnas ngt i ditt liv som du inte kan besluta dig om? ngt som kanske verkar vara ngt som dt inte är?! Hm var kanske en oviss tydning men dt bästa jag kunde läsa ur den drömmen utan den rätta kompetensen gällande drömtydning ;)



KRAM!

2011-01-18 @ 22:13:05
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com
Postat av: Malin

sv: tackar!! :)



Du verkar ha det mysigt med er lilla nya familjemedlem...jag blir som sugen på att skaffa en bebis när jag läser din blogg!! :D

2011-01-21 @ 16:26:35
URL: http://blueandyelloweyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0