Tiden rusar iväg

Har inte tid att blogga fast jag har det. Det är ju hur man prioriterar egentligen :)

Nåja, igår hade vi besök av min gamla kombo Malin. Alltid lika trevligt. Timmarna sprang snabbt iväg och vi bestämde att vi ska försöka ses vi alla (jag, Ida och Malin) en gång innan hon flyttar till Stockholm.
Idag väntas besök av Erika
Tisdag kommer Emelie och Mio och sedan kommer Lisa över på middag.
Onsdag ska jag umgås med Sussa och Noah.
Sen skulle jag höra av mig till Anette också för vi skulle också ses i veckan.
Dagarna fylls snabbt om man vill :) Blir ofta så, ena veckan så umgås man massor med alla möjliga, och veckan efter blir det att oftast nästan inga besök alls. Men jag tycker det är så kul och härligt att hänga med folk så jag umgås mer än gärna med alla :) hihi...
Nu ska jag äta brunch (sådär fjärde dagen i rad det blivit så). Hemmagjord pizza som blev kvar från gårdagen står på bordet och väntar nu :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Å snart får du massa mer besök av mig ;)

2011-01-10 @ 23:41:05
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0