Jag tycker om djur

Speciellt mina två underbara katter.
Katter är bäst ;)

Ronja myser



Wilma busar



Ett liv utan katter hade inte varit ett fullständigt liv, love love love them. Är en kattok, i know!
Min dröm om att äga en bengal en vacker dag lever kvar. Hoppas bara att älsklingen tål den kattrasen. Han har ju allergi mot katter. Våra katter går bra, men han har reagerat på många andra huskatter. Sedan får man hoppas att Felicia inte utvecklar någon allergi (och inte heller våra framtida barn, om vi får fler).

Vill även äga en golden-hund i framtiden :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad du är söt! Tack! Ja jag vet, dt var nå flumtankar jag fick där på slutet av passet bara, bättring till nästa gång utlovas ;) Alla tider finns nerskrivna så nu är dt bara att slå dem å speciellt den nästsista med hästlängder :)

2011-01-25 @ 19:46:05
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com
Postat av: Netasha Sjöberg

jag skulle vilja ha katt om varken jag eller micke vore allergiska mot de :( har levtmed katt i 3-4 år och man saknar verkligen katterna.. men en är snart påväg till england och 2 flyttade till åland :P



Kram

2011-01-26 @ 10:28:54
URL: http://netasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0