GOD FORTSÄTTNING

Ursäkta alla trogna läsare för att jag inte uppdaterat denna blogg på ett väldigt bra tag. Men får skylla med att jag har varit i byn och helt enkelt inte orkat, för jag har slappat och njutit av julen :) Hänt sedan sist, vi tar det väldigt kortfattat och en bild säger väl mer än tusen ord.
  • Jag har fyllt år. Blivit 27, shit gammal kärring ;P haha.. Nej då, än är jag inte 30 ;) Vissa dagar känner jag mig gammal, andra hur ung som helst :)
  • Firat jul hemma i byn, underbart. (Har inte alla bilder dock, knäppte mest med pappas kamera eftersom den är bättre, måste fixa alla bilder, men ett urplock finns det)
Skjutsar Prince


Jag (som blivit brunett igen)



Är detta en tomte?



Han är jag då inte rädd för, till honom ska man väl skratta lite :)



Någon som varit snäll i år ;)



Provar pulkan



Detta har roat Felicia mycket under julen



Gott snöre :)



Felicia leker med moffa

Mamma + pussel + godis = Riktig jul :)

Julmat för katter = Fisk :)

  • Sedan kom nyår
Söta Marie (och ja hon dricker alkoholfritt, detta är Coca Cola för den som inte ser)


Blöjbyte



Inte länge kvar till tolvslaget, någon som vägrade sova på nyår ;) Kanske lite trött :)



Soffhäng



Jag ser lömsk ut, inte konstigt hunden inte vill vara med



Felicia och Alice leker



Felicia tycker Hanna ska släppa Alice, det är hennes kompis



En posé tillsammans var inte det lättaste, att båda ska se in i kameran... :)



GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET. MÅ DET BLI ETT BÄTTRE (ELLER MINST LIKA BRA) ÅR SOM DET FÖRRA :) 2010 kommer nog bli svårslaget för mig, för det var året jag fick det bästa tänkbara. ETT BARN, en underbar Felicia. ♥

Ta hand om varandra och visa kärlek :)
Kramar



Kommentarer
Postat av: sussa

Snygg tröja ;) (å snygg tjej såklart!)

Söt lillgumman är när hon åker pulka, haha gull!

2011-01-03 @ 12:26:23
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0