Blev nästan så

Dagen blev inte riktigt som vi planerade, men nästan. Istället för att hälsa på Anette och Elias igår så hälsade vi på Nanna och Alma. Vi ställde in besöket hos Anette och Elias eftersom Elias höll på bli sjuk. Vill ju inte ta några risker för smitta i onödan ;) Vi hinner ses :) hi..
Hos Nanna blev jag bjuden på lunch och efter det gick vi på en promenad. Nanna motionerade mig :P haha.. DÅLIG kondis jag har.. Det var nysnö ute på vägarna och jag hade fel skor (sådana som inte har något fäste undertill), så jag skyller på det ;P
Dagen gick så himla snabbt. Men så är det väl när man har skoj :)
Rätt coolt att jag och Nanna inte har haft kontakt på 9 år med varandra, vi har träffats EN ENDASTE GÅNG under dessa 9 år, och det var som hastigast, och NU, det känns som om det var igår. Som om dessa 9 år inte gått utan vi är fortfarande samma vi, fast lite mognare, har barn och lite klokare ;) Helt underbart att vi fått upp kontakten igen, en underbar vän är hon, en riktig vän som jag kan lite till 100 % på.

Här är en bild på hennes söta dotter



vilka framsteg hon har gjort bara på en vecka, så härligt :)



Och så bjussar jag självklart på en bild av min underbara dotter också ;)
Hon fick de randiga byxorna av Nanna, hon hade "ett par över"/dubbletter och de hade blivit för små på Alma, snällt :) Passade perfekt på Flisan :)



en till ;) Lite blöt efter att ha druckit vatten. Men det är ju så skoj när det bubblar och forsar ut vatten från munnen, så när man blir törstig tar man lite extra också så allt inte bara åker ner och försvinner ;)



och till mamma, ser du att NYHETERNA är på i bakgrunden, brukar faktiskt titta på det också, fast du inte tror det ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilka ögon Felicia har alltså! En sån stjärna! ;)

2011-02-04 @ 11:17:46
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com
Postat av: Erika

Tack för "swoschen" med skolmotivation! Är välbehövligt ;)

2011-02-04 @ 11:19:05
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0