Mer varma dagar med sol :)

Hänt sedan sist. Vi fredags träffade vi Annie. (som tråkigt nog ska flytta till götet i slutet på månaden). Tur vi fick lite kvalitetstid med henne innan hon drar :)
På kvällen fick jag besök av Erika som höll mig sällskap medan Andreas roade sig med arbetskollegorna. Vi lagade taco och babbla på i vanlig ordning. Både min och hennes mun är ganska duktig på att rulla på;) haha..
Lördag blev vi bjudna på middag hos Kers, årets första grillade kött! MUUUUMS!! riktigt gott var det. Efter det blev de lite sällskapsspel hemma hos oss.
Söndag blev det filmmys :)
Igår besökte vi Sussa, där bjöds det på våfflor. Gott, måste ta och göra själv också ;) hi. Annie var också där.
Efter det åkte jag till Johanna, satt ute på deras altan, sååååå varmt och skönt det var.
och idag har jag suttit i telefon mest hela dagen faktiskt. Vet inte hur många samtal jag varit med om idag, men ljuger inte om jag säger minst 20... shit!! helt slut i munnen, haha. träningvärk av allt pratande :P
Har även hunnit göra en ny mössa till Felicia som jag hoppas matchar hennes jacka lite bättre ;)
Har hemma av tyget om det är någon som är intresserad av en :) 100 kr för en mössa
Hade lite svårt att knäppa foto på denna tjej, hon ville inte sitta still och inte ha mössan på sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0