Vill ha ny design

Jepp, som rubriken säger. Vill ha ny design på bloggen, men när ska jag ha tid för de? typ aldrig.

Såg Sex and the city 2 nu ikväll. Tyckte den var bra, men tyckte första filmen var bättre faktiskt. Men sevärd var den helt klart, iaf för sådana som tycker om sex and the city överlag. Annars kan man nog skippa att se den :P

Felicia var så go under filmen, bara prata och prata och låg och titta på en och direkt man titta på henne så log hon. Hon är bara föööör söt ibland. Man blir helt varm i hjärtat av att se henne. Hon gav mig och Andreas många skratt ikväll :)

Nu ska jag krypa ner till sängs jag med. Andreas spelar dator, men Felicia väntar i sängen så får kramas med henne :) Hon somnade sent idag, men hon har fått fredagsmysa med oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0