Min nuvarande frisyr

Har ju förresten inte visat hur mitt hår blev när jag klippte det, och färgade då :)

 

Vad tycks? Var det bättre med mörkt, längre eller känns det som om det här var bra? Vill gärna höra era kommentarer :) Det är kortare baktill och blir längre fram.

På detta foto tycker jag Felicia är så himla lik Andreas :) Mini-pappa där :) hihi... fast i tjejformat då ;)

 

 

Fick med "alla barnen" på ett och samma foto, otroligt nog :)

Ronja tycker om Flisan iaf, det är härligt. Hon ska slicka hennes fötter eller huvud jämnt :) Flisan rycker till lite när det kommer en sträv tunga mot huden mitt i allt :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Dt var Jääääättesnyggt!! :) Du var ju självklart fint i dt mörka me men detta passa dig superbra!! :) Pusskram// Erika

2010-09-09 @ 20:31:09
Postat av: Malin Videhall

Modigt av dig att klippa bort en hel del hår var min första tanke, min andra - jädrans va snyggt!!!



Hörde att Maria hade träffat dig för ett tag sen, blev lite avundsjuk, men snart flyttar vi upp till Luleå så kanske kanske att man lyckas boka in att säga ett "Hej!" i alla fall =)



Kram kram/Malin



2010-09-09 @ 20:43:59
Postat av: Johanna

Det är skit snyggt!!! Men du är fin i mörkt oxå...Men låt det nu va ljust och kort! ;)

2010-09-09 @ 21:37:29
Postat av: marie

snyggt med frisyr darling!=)

2010-09-10 @ 08:05:39
Postat av: Carro

Jag gillar dig i ljusa toner, du passar jättebra i det. Du är då snyggaste mamman på denna planet (: PUSS

2010-09-11 @ 18:03:56
Postat av: Malin

vad söta ni är :)

2010-09-12 @ 11:58:34
URL: http://blueandyelloweyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0