Hundvakt

På morgonen ringer en halvt panikslagen Marie och frågar om jag kan vara hundvakt för hon måste till jobbet och huset är fullt med rök. De hade gått snett med eldningen, nej huset har inte börjat brinna, men förmodligen hade de glömt att öppna ventilen eller vad de nu är :) Självklart kan jag det, trots att jag vet att det blir mer omständigt med hundarna eftersom jag har Flisan. Men de måste ju inte pissa en gång i timmen längre som tur är ;) hihi...

Här är deras bebisar... som nu har övertagits av Simon och Johanna. De har lite lättare med rastandet eftersom jag måste "böka" med Felicia för att kunna gå ut.

Dolly



Puma



Puma satt och spanade på katterna ett bra tag, tills hon gick för nära Wilma och Wilma röt ifrån. Efter det tog hon omväg förbi dem.




Jag såg nog rätt rolig ut när jag var ute och rasta hundarna, två koppel, en barnvagn och hundar som springer åt varsitt håll kors och tvärs, haha :) Men det gick så bra, bättre än vad jag trodde det skulle göra.

När Simon och Johanna hämtade Puma och Dolly var Prince med, så det var full rulle här ett tag. Tre hundar, två katter och lilla Flisan :) Så nu har Felicia slocknat ;) Efter massa bus blir man trött, och morbror Simon busade på med henne ett bra tag också :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hade inte alls glömt öppna ventil eller nå linda!så d så...=)d luktar ännu,men d blir nog bra om några dagar=P

ååh vad söta små bebisar vi har hihi puss o tack igen för vakten!

2010-09-29 @ 16:56:32
Postat av: Malin

sv: ja fast de går ju inte att avslöja när de som fyller år läser min blogg :)



Jättesöt hund!!

2010-10-01 @ 08:24:43
URL: http://blueandyelloweyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0