Vill ha ett redigeringsprogram

Jag vill ha ett enkelt redigeringsprogram så jag kan mixtra med foton :) skulle vara kul att hålla på lite :) Fick tips på en sida av Carro så redigerade ett foto där iaf :) Kul när man kan redigera lite iaf, detta var tydligen 60-tals stil och så la jag till en ram :)

 

Gumman håller på snurrar runt på golvet, alltså hon ändrar rikting och backar lite. Hon önskar så gärna att hon kunde krypa men har inte kommit på än hur man gör. Hon drar ofta upp ett ben men sedan far de ner lika snabbt eftersom hon inte vet vad hon ska göra med det. La henne för någon sekund sedan med riktning mot dörren, nu tittar hon på mig, alltså snurrat 180grader på några sekunder.. och snart har hon backat så långt hon kan (in i väggen/nattduksbordet) . haha.. min lilla sötnöt :)

Igår var vi förresten på babysång med Anette och Elias. Var kul för Felicia att studera massa andra bebisar. Det var blandad ålder på barnen allt från 4 månader upp till 15-16 månader :) Dock var det bara vi vuxna som sjöng och inga barn, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0