Kläder, fika och kattmys

Även denna dag lider mot sitt slut och Felicia har precis somnat i min famn. Ska strax försöka lägga henne i sängen.

Idag var jag och hämta ut h&m-paketet med Felicias kläder, nästan allt kom. Några lite senare leveranser. Mössan som jag beställde är så söt på, måste ta en bild någon dag så ni får se :)

 

Idag kom Frida på besök :) Superkul att träffa henne och prata om allt och inget :) Jag bakade tigerkaka tills hon kom samt att vi hade lite annat fika också :)

 

 

Under tiden Frida var här fick Wilma för sig att sova och mysa med Ronja, minns inte när de hänt sist :P När den ena vill brukar den andra inte vilja det, men nu så ;) Var tvungen såklart att fota sötisarna mina :) Annars brukar de "alltid" sova med mellanrum mellan varandra.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0