En tripp till Paradiset avklarat

Nu har vi varit under helgen i Armas, så himla skönt att bara koppla av och vara :) Felicia hade fullt upp med att roa mommo och moffa, och hennes besök hos dem var väldigt uppskattat :) Hon är deras lilla solstråle, det märks :) hihi..

Här är hon på väg att somna i mommos famn :)

 

På lördag morgon bakade jag bullar, passade på att göra det nu när mamma kunde vara barnvakt åt gumman samtidigt. Andreas och pappa var ute och bytte däck under tiden :) Måste ju ha vinterdäck nu när det har börjat komma snö :) Åh jag gillar det, SNÖ SNÖ SNÖ :) Då blir det ljusare ute, hatar mörker :P

Vi besökte även gammel-mormor och hon hade fixat sig en ny boda utomhus att förvara ved i. Felicia fick leka lite med gammelmommo också och det tyckte hon var kul. Hon var på jättebra humör när vi var där :) hihi.. lite extra extra glad var hon :)





Igår när jag kom hem fixa jag upp mina nya gardiner, lovade Hanna att fixa en bild.

ser nu efteråt att jag knäppte foto på mycket tak samtidigt, men men ;P

 

I torsdags var ju mamma och pappa i luleå och Flisan fick massa nya kläder av dem :) Bland annat denna body

 

så härlig färg på henne :) Fast hon passar ju i allt min prinsessa ;)


Fick även en jätte söt klänning med tillhörande leggings av min faster (Mar)Jatta, så söt. Tack tack :) Får lägga upp en bild på den också någon dag :) Nu har gumman massa nya kläder :)


Kommentarer
Postat av: sussa

Åh vilka fina gardiner, passade jätte bra!! :) saknar gardiner ibland :S men ändå rätt skön tå slippa tänka på de.

Å söt gumma såklart som alltid :)

2010-10-18 @ 11:24:26
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: tackar :)

2010-10-19 @ 10:36:19
URL: http://blueandyelloweyes.blogg.se/
Postat av: Carro

ååååhh så fina gardiner, ME LIKE ALOT (:

2010-10-19 @ 14:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0