♥ 4 månader ♥

Tänkte ge mig på en 4 månaders uppdatering av Felicia :) Snodde denna idé från Emelie, såg att hon gjort en sådan för hennes Mio när han blev 5 månader :)


• Väger 7475 gram
• 62 centimeter lång
• Använder storlek 68 just nu på kläder
• Har börjat med smakportioner (morotspuré är gott, idag ska vi smaka potatis)
• Kan rulla från mage till rygg sedan länge
• Kan rulla från rygg till mage (första gången idag:)
• Gillar att träna på att sitta
• Gillar att träna på att stå
• Tycker om att följa katternas rörelser och skulle gärna vilja klämma lite på dem, men de är för snabba.
• Somnar kring 20, vaknar 1-2 gånger för det mesta per natt och stiger upp kring 6-7 på morgonen. Har för det mesta lätt för att somna om och kan sova med mamma till 9 vissa dagar.
• Har börjat sova lite mer på dagarna, men fortfarande många dagar då det bara blir 30 minuter - 60 minuters sömn på hela dagen.
• Tycker om när pappa kommer hem på lunchen, skrattar alltid och studerar honom då.
• Blir duktigare och duktigare på att sitta utan stöd, klarar några sekunder (kanske 30 sek som mest) utan stöd.
• Sover med mamma och pappa, egen säng är i princip orörd.
• Tycker om mycket närhet och är mer än gärna i famnen.


 

Här vill hon framåt, men vet inte hur man ska göra, så hon blir ett gungadne flygplan :)


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: de fick halsband, en godisskål och min syrra fick lite nagellack :)

2010-10-03 @ 11:37:26
URL: http://blueandyelloweyes.blogg.se/
Postat av: Carro

Jamen klart jag kommer förbi om jag åker mot luleeee, jobbar just nu bara 6 dagar i veckan så lite väl mycket, 46 h. så det är tungt. Men när den perioden är över (vilket är snart) så tänker jag komma förbi :D



Det blir nog ganska många vändor till luleee nu innan jul så många besök utav mig,ih.



Och då får jag träffa felicia också, hon är ju sockersööööt.

2010-10-05 @ 06:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0