Oj

Igår sa våran lilla tös OJ. Jag höll på busa med katterna (jagade Ronja) och Andreas höll på med något i köket och mitt i allt så säger Felicia OJ. Så gulligt ;) Både jag och Andreas går fram till henne och försöker få henne att säga det igen. Men hon bara tittar på oss och förmodligen tänker att vi inte är riktigt kloka som håller på ;) haha... Så hon råkade bara säga det, men efter det börja jag fundera mer på vad jag säger egentligen. Och OFTA säger jag ordet oj så inte så konstigt om gumman säger det. Oj eller wow.. måste börja säga mamma mer ;p haha..

Försöker få till en ny bild i headern, få se när jag lyckas få den i rätt storlek. De vill som inte, den blir bara liiiiiiiten :S




Sådär lite förnyelse iaf, vad tycks? bättre eller sämre än förra?





Kommentarer
Postat av: Erika

Jättefint collage av bilder på din familj! :) Superfint verkligen!! KRAM på dig gumman!

2010-11-12 @ 19:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0