En tidig julklapp

Måste måste måste ju få visa vilken fin julklapp Felicia fick av morbror Simon och Johanna för någon dag sedan :) Hon är ju bara för söt i den och klär så bra i Luleå Hockey ;)





Andreas håller ju på Modo såklart så han tyckte att hon klär "bättre i andra färger", typ Modos vill säga ;) hihi. Även farfar hennes tycker att hon borde ha lite Modo-färger ;). Hon kommer nog bli en blandning hon i slutändan. När Modo och Luleå möter varandra får hon vara neutral :)

Två mysar, mina fina katter :) Så snälla de är och de har börjat låta Felicia få klappa dem ibland.



Så här kan det se ut om man vaknar mitt i natten och är trött men inte vill somna om



en till "mitt-i-natten" bild.




Felicia lekte kurragömma med mig idag



Min underbara söta unge, älskar henne mest av allt på denna jord!!! Så fantastiskt det är med barn, önskar alla får uppleva den lyckan! ♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Ja, verkligen!

Det är helt sjukt att tänka att Robin blir 1 ½ år imorgon!! Det var ju nyss vi låg på förlossningen...

2010-11-09 @ 12:16:54
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilka härliga bilder! :) Tyckte Lulefärgerna var riktigt fina på henne :P hehe! Kramkram// Erika

2010-11-09 @ 13:54:56
Postat av: Malin

haha vad söt julklapp!! men tänk om hon väljer att hejja på SAIK istället när hon blir stor?? ;D

2010-11-11 @ 18:05:41
URL: http://blueandyelloweyes.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: förstår det!! Hon är så söt :)

2010-11-12 @ 15:39:19
URL: http://blueandyelloweyes.blogg.se/
Postat av: Frida

De var ju en riktigt fin present hon fick av morbror simon och Johanna, att stort + till dem :)

2010-11-15 @ 21:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0