Mina fötter


Måste bara visa hur mina fötter ser ut. Tog bild på dem igår...

 

 

och nu går inte svullnaden ner, ständigt varma och feta... Känner t.o.m. när jag går att de "skvampar" inne i fötterna. Uscha... :P Igår körde jag dem under iskallt vatten, direkt jag slutade började de koka på en gång.. haha.. Tur man inte har så länge kvar av graviditeten (förhoppningsvis)


De som nu vet hur mina fötter även ser ut i vanliga fall så vet ni att man ser alla knölar och tjosan tydligt!


9 dagar kvar....

 


Kommentarer
Postat av: nadja

Men guuuud linda, dina fötter är enorma :p hihi.. Kom i håg att alltid ha dom i högt läge ;) Trevlig helg på dig! Kram

2010-05-21 @ 10:01:49
Postat av: marika

herranjumala mitkä jalat!!!!!hoppas babyn kommer snart!!!!kram

2010-05-21 @ 11:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0