Ett gammalt mail

Gick igenom min mail nyss och hittade ett jätte jätte gammalt mail från älsklingen. Ett mail som han skrev innan vi blev tillsammans. Jag blev så rörd av det, så jag började gråta. Så fint :)

Tänk att gamla minnen och sådant kan ta en tillbaka och börja fundera på hur det var då.

Jag är så otroligt lycklig just nu och skulle inte vilja att mitt liv såg annorlunda ut. Ibland är vi (tycker jag iaf) bra på klaga på att vi har sådan otur i livet osv. Även jag själv klagar ibland, men samtidigt glömmer vi bort hur bra vi har det och glömmer bort det som gör oss lyckliga.

Men vi är väl bara människor ;)



 

Allting måste inte alltid vara så perfekt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0