En veckas väntan igen...

Bilder från igår...



Det var riktigt härligt att vara ute igår, frisk luft och sol :) Vi satt vid isen bara här strax nedanför. Det var så dåligt trampat med spår så gick som inte att promenera efter isen. När Josefine och Charlie skulle hem tror jag att det var en kvinna som försökte ge oss en katt. Först förstod vi inte om hon bara ville att vi skulle hålla i den, men det verkade som om hon sedan ville att vi skulle ta den.

Sussa, Rickard och Noah var förbi igår kväll. Blev att spela sequence. Dock gick det inte så bra för mig och Sussa :P Men nästa gång, då jäklar :) Var iaf riktigt kul och jag tycker det är så kul de spelet :D

Skulle ha farit på arbetsintervju idag, dock ringde de nu på morgonen och boka om det till nästa måndag istället. Lite tråkigt, var som taggad och ville fara på intervju och vill ju ha jobbet också :) Men får vänta en vecka till och se vad de säger.

Ska nog sitta ute på balkongen idag och sola lite :) Låta fräknarna titta fram ;) Märkte direkt efter igår att det börjat "ploppa upp" lite fräknar :)

Kommentarer
Postat av: sussa

killarna får passa sej till nästa gång!!!!! ;)

2010-03-22 @ 10:26:29
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: Josefine

moahahhahaa...FIN min jag gjorde då! sa ju att d garanterat skulle bli en goofy bild :)

2010-03-22 @ 16:13:52
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0