Till helgen...

Dagarna har som börjat rinna iväg nu, har knappt koll på vilken dag det är längre. Idag tog jag och gumman lite sovmorgon, steg upp först kring tio. Men det förtjänade vi, eftersom vi vaknat några gånger under natten ;)

Idag fick vi besök av Sara och Madde, var riktigt kul att träffa dem. Det var ju inte igår, och gumman fick vara i famnen hela tiden, det gillade hon :) Hon är ju en famn-piga, helt klart! När de sedan åkte iväg promenerade vi till Andreas jobb där "stolta pappa" fick visa upp gumman för sina arbetskollegor. Beröm fick hon av alla, hon är ju så söt :)


Vad ska man hitta på helgen då.. Andreas är ledig iaf. Någon som har något bra förslag??


Annars, mina bröstvårtor börjar bli lite bättre faktiskt. Känns som om det är på rätt väg nu iaf. Men tur är väl de, efter fyra veckor med tragiska bröstvårtor är det på tiden att det känns som om de börjar läka! Men hoppas inte på för mycket, vet ju hur det är med bakslag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Thai thai:) Den ligger ju mitt i stan, men ändå har både jag och Jonas lyckats att aldrig gå in dit!



Det var ju mycket större än jag trodde, mysigt och jättegod mat!

2010-07-01 @ 11:55:45
URL: http://d-lisali.blogspot.com
Postat av: Leia ♥

Hej, allt bra med dig??

2010-07-02 @ 15:38:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0