Sötunge

Hon är så söt vår lilla Felicia :) Jag har ju hoppats på att hon ärver Andreas lockar, och när hon badas så lockas håret, så det finns lite hopp om att hon kanske får lockigt hår ;)


 

Nybadad :)

 

 

I helgen var iaf Andreas mamma och syster upp. Vilken stor hjälp vi hade av dem, de tog hand om Felicia och speciellt Lena städade och donade på i hemmet här. Sådant som vi inte orkat med (jag för att jag varit sjuk och Andreas för att han tagit hand om både mig och Felicia). Det var riktigt skönt att ha dem här iaf :) Tusen tack igen för all hjälp :)

 

Farmor och prinsessan


 

Faster Theresé och sötungen

 

 

Sedan har även morbror Niklas nu varit och hälsat på och träffat sin systerdotter :) Marie var ju självklart med ;) hihi.. Så kul att hon är så barnkär, hon myste på med lilltösen hela tiden :)

 

 

Nu har jag iaf friskförklarat mig själv. Det är endast läkningen av de såriga bröstvårtorna kvar. Barnmorskan sa att det såg bättre ut denna gång och inte som köttfärs längre. Såren är inte lika djupa fast det är blodigt och så. Några exempel som barnmorskan tog upp var att en del skär sig själv för att känna smärta, en del trycker in krokar och diverse saker för att känna smärta, en del boxas osv. Men jag känner smärta automatiskt. Så ni som söker smärta behöver bara föda barn och låta dem suga på såriga bröstvårtor, då känner ni smärta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0