Har inte varit lätt...


I måndags fick jag feber och på tisdag "diagnosen" mjölkstockning. På onsdag blev jag bättre och febern försvann. Men sedan på kvällen kom den tillbaka och slog till hårdare än väntat, trodde jag höll på bli frisk, men ack så fel jag hade. Torsdag låg jag i 39 graders feber hela dagen (och jag ligger i normala fall kring 36 grader). Fredag morgon svimma jag på toaletten, som tur var så var Andreas där inne eftersom han bytte blöja på Felicia, så han kunde ta emot mig så jag inte ramla ner i golvet. Ett nytt besök på bvc och jag fick även träffa läkare resulterade i "diagnosen" infektion i brösten. Så nu går jag på antibiotika och äter febernersättande. I skrivandes stund mår jag för tillfället lite bättre och klarar av att sitta upp iaf och behöver inte ligga. Sen kan jag berätta att utöver detta har jag även som min barnmorksa kallar det "köttfärs" till bröstvårtor. Jag har alltså köttsår och när jag ammar Felicia kan ni tänka er hur ont det gör!!! Men vi kämpar på här...

Så vi har det inte lätt, men det blir bättre. Så vi ser när jag orkar uppdatera nästa gång.
Men Felicia mår bara bra och det är det vikitgaste såklart ♥

Kramar

Kommentarer
Postat av: Nadja

Men usch då! Krya på dig, många kramar

2010-06-12 @ 18:16:12
Postat av: Josefine

usch...låter inte alls roligt d där..du får inte "avlasta" tittsen genom att handpumpa dom o mata i flaska?

2010-06-13 @ 10:21:53
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0