Sommartider...

Var ett tag sedan jag uppdatera. Men har som inte haft tid att sitta framför datorn. Och är det inte så att sommartid är det ändå inte lika ofta folk som orkar läsa och sitta vid datorerna?

Iaf, hemkomna är vi, både från övik och en tripp upp till Armas som det blev på det.
När vi åkte från Övik passade vi på att stanna till hos Heidi en snabb sväng på kaffe :)



De hade skaffat hund igen (en labrador, brun). Så söt den också var :)

Sedan bar det av upp till Armas, där det var marknad. Vi gick på marknaden på söndagen så man såg inte så mycket folk. Alla var väl bakis :P hade hoppats på att få träffa lite fler bekanta ansikten. 
I tisdags kom vi iaf tillbaka till Luleå och på onsdag fick vi besök av Hanna och Henke. Nu är det inte länge kvar tills de också får barn :) så roligt :)

Hanna inspirerade mig och jag började ett projekt på torsdag kväll...

 

Det var riktigt kul att hålla på så fredag eftermiddag/kväll tillbringades också framför symaskin. Såhär blev resultatet :)

 

Nu har Felicia ett eget lapptäcke, gjort av hennes mamma ;)


 

Igår var det även besök hos bvc :) Gumman väger nu 4865 gram :) Hon växer och de är bra det :) hi... Hon rullade runt från mage till rygg igår (dock missade jag det). När hon kom runt vart hon så skraj, hon förstod inte riktigt vad som hände så hon blev ledsen. Sedan har hon blivit så duktig med nacken ;) Barnmorskan berömde henne också för det :) Våran lilla tös, så härligt det är att se alla framsteg hon gör :)

 

 

Nu ska jag ge mig in på nästa projekt, ett nytt täcke, kudde och påslakan till det. Hur mycket jag hinner göra idag återstår att se :)

 

 


Kommentarer
Postat av: sussa

Duktig du är ;)

2010-07-24 @ 20:13:18
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: marika

Hejsan, tänkte ha en frågestund så skicka frågor så svarar jag på onsdag!

kram

2010-07-25 @ 20:58:11
URL: http://marikajonsson94.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0