Kattmat för ett tag...

...eller??

Det är faktiskt så att kattmaten som jag vann i vintras (ett halvårs kattmatsförbrukning) fick jag ju kuponger som vinstsumma. Dessa kuponger skulle gå ut nu i augusti och då fick vi lov att köpa upp mat för dem. Som ni ser så har inte mina katter hunnit förbruka så mycket mat som de tydligen ska (ett halvår har gått). Plus att jag bara vann för en katt, haha.. Kanske de är snåla i maten... men inte nå spinkiga ena för de :) De mår gott :) de kan jag lova :) och mat står ALLTID framme åt dem :) Men denna mat lär räcka ett tag till ;) hi.. De var då inte snåla på att ge mat iaf från de stället jag vann :) När vi stod i affären och skulle betala så fråga kunden bakom om vi ägde en kattfarm, haha :) En helfull kundvagn med bara kattmat kanske såg lite ovanligt ut ;)

och en sak till.... avundsjuk på min bror Niklas och Marie. De har fått nycklarna till huset. Så sjukt fint hus, och de äger ett HUS.. vill också!


Kommentarer
Postat av: sofie

vilken lycka du har att vinna massa saker :) kul iaf:D hoppas allt bra med eran familj :)

2010-07-29 @ 20:31:24
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0