En tripp till Boden

Idag bestämde jag mig för att besöka Carolin (och Mats). Var ett bra tag sedan, ringde även Sussa och frågade om hon skulle följa, och de ville hon :) Sussa som aldrig varit i Boden förr, så det var på tiden ;)

Här myser Carro med Flisan :)



och bus-Noah är duktig på att roa oss andra ;)




När vi kom tillbaka till Lule blev de max-mat. Dock så cyklar några ungar ut på vägen när jag är på väg hem och bilen framför får tvärbromsa, vilket jag också tvingas göra. Svips säger det bara så har jag coca-cola i hela framsätes-golvet. Usch vad ARG jag blev. Livsfarligt för den där ungen som bara cykla ut, lätt hade det kunnat ske en olycka.

Nåväl, Felicia hinner bli hungrig, så måste mata henne först, hälften av min strips är dyblöta och när jag ska börja äte så har maten hunnit bli kall. Nåja, så kan det gå.

Efter de så bestämmer sig jag och Felicia att mysa istället framför tvn och ta en liten tupplur ;)


Kommentarer
Postat av: sussa

Haha fin bild på Noah :p han er helt galen ut, fast de är han ju oxå ;)

2010-07-06 @ 12:52:28
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: okey! ja de är svårt att låta bli kaffet. Måste fortsätta med det :)

2010-07-06 @ 20:38:30
URL: http://blueandyelloweyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0