En stuga vid sjön

Ska börja med att bjuda på lite bilder från gårdagen :)



Jag gillar Erikas hoppstil, speciellt händerna ;P




Sen fick jag åka raggarbil hem med Stanley :D






Han fråga om jag ville köra, men jag vågade inte :P Kändes lite som om bilen "skumpade" fram. Riktigt kul var det iaf att få åka :)

Längtar efter att få bygga min egen stuga :) Är ju så härligt att ha en stuga vid sjön. Så nice!! Men men, i framtiden. Har ju lite andra planer att ta tag i innan det ;) Men har bokat min "stugplats" redan, bara mamma och pappa inte glömmer bort de :P

Idag städa jag och Andreas bilen iaf. Så skönt, roligare att åka i en ren bil såklart. Jag hade tänkt sola idag, men så blev det inte. Mulet till sol till mulet till sol... ja vädret har tydligen svårt att bestämma sig. Men hade ändå inte räknat med att få sola alls denna sommar och jag fick ju trots allt lite färg igår ;)



Kommentarer
Postat av: Sara

mysigt! :)

2010-07-20 @ 21:33:16
URL: http://shaawty.blogg.se/
Postat av: Hemlis?

Ni ska gifta er va?? =)

2010-07-21 @ 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0