Nytt År och det första jag gör.....!!


Nu är det alltså ett Nytt År och det första jag gör när jag vaknar (förutom att prata med pappa i telefonen eftersom han väckte mig) är att säga upp mig från jobbet!
Kanske låter knas i dessa tider att säga upp sig från ett jobb. Men kan inte "flytta" hem igen och vill bo i Luleå. Här har Andreas jobb och förhoppningsvis kan jag också hitta ett jobb här. Är ju färdig med studierna inom en månad :)

Gårdagen var i alla fall riktigt trevlig och maten smakade bra :) Vi spelade lite rappa kalja också och jag vann ;) hihi. Noah spydde ner Sussa på tolvslaget och Sussa spillde även ut Baileys på vår vita matta, haha :) Men nu har vi en anledning att äntligen köpa en ny matta som vi velat huuuuuur länge som helst. Hur som helst, större bravader än så hände inte och raketerna kollades från vår lägenhet. Det är tur att de smäller raketer vid stuk, man behöver aldrig köpa några ;) Tack för en trevlig kväll igår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0