Ny bil

Nu har vi köpt oss en ny bil. (nybegagnad eller vad man ska säga)
Iaf, det blev en Renault Scenik 2.0 -05 :) Automat har den också, skööönt :)
Riktigt nöjd, en familjebil, kombi :) Det vi behöver.
Känns bra att vi hittat en bil som vi båda tycker om. Så blev bankbesök och
att hämta bilen idag på eftermiddagen. Vi får väl bara hoppas att jag inte får
otur med denna bil med, brukar ha lite otur ibland när de gäller bilar :P En
har jag krockat sönder och en annan har börjat brinna, men ejb-bejben har
ju varit i min ägo länge nu!!

Så nu för tillfället har vi ju två bilar, blir att sälja ejb-bejb!! Min kära bil!!
Kommer dock säkert inte sakna den när man nu har en lite bättre ;) hihi...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0