Helg


På fredag gick både opponeringen och responderingen bra, skönt att det är över nu iaf :)
Nu har vi lite småfix att göra till veckan som kommer bara. Tar nog inte ens en dag.

På fredag kväll somna jag när jag kom hem (mellan ungefär 18 - 20) var sååå trött. Så
orkade inte hälsa på hos någon när jag väl vaknade till liv. Blev hemmakväll framför TVn
istället med katterna, eftersom Andreas jobbade stägning.

Lördag kom Sussa och Noah på besök, de var hos mig från 12-17 så fick mycket mystid
med Noah, helt härligt. Världens goaste unge det där ;) Längtar så mycket efter vår egen
så man får mysa precis när man vill :) Till lunch åt vi varmkorv med bröd, jag hade längtat
så efter de och det smakade gott :)

På kvällen var det fest. Marie och Niklas hade fixat ihop party :) det var riktigt trevligt :)
Många bekanta ansikten men även sådana jag aldrig träffat vad jag vet :) Vi stannade dock
inte så länge. Ju fullare alla blev ju högre ljudnivå blev det :P haha... Nä inte därför vi for :)
Andreas skulle upp och jobba idag med.

Idag vid tolv kände jag att migränen börja komma, så dunsta ner i sängen på en gång
och sov nu fram till 16. Tur hade jag och den gick över. Behövde inte ens ta tablett :)
Ovanligt, men ibland så kan det också ske. Undviker att ta tabletter om det går :)

Ikväll blir det nog att besöka Andy någon gång efter att Andreas kommit hem från
jobbet och vi ätit middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0