Gardinbyte, ett måste!

Tack för alla gratulationer vi har fått :D

Igår, blev det utstädning av julen. Äntligen, har hunnit bli less tomtar och troll :P
Dock måste gardinerna ännu bytas, vilket jag tänkte göra idag. Skulle vilja ha nya
gardiner och inte behöva slänga upp de gamla, men får stå ut med de gamla.
Vi kollade två filmer igår, Andy var här med. Får väl börja kalla andra Andreas för Andy
så man inte tror att jag pratar om min Andreas, är nog lättast :P Iaf, första filmen
var inte bra :P den var som seeeg,  nee... Men andra däremot var bra. Har glömt vad
filmerna heter ;P

Annars kommer det nog inte hända så mycket mer idag faktiskt, än gardinbytet.
Det blir en lugn söndag som det brukar vara för det mesta.
Kanske att man tar en snabbtripp till storheden om Andreas orkar när han kommer
hem från jobbet, han jobbar bara kort dag. Skulle behöva investera i vissa saker.
Återstår att se vad darling har att säga om det.

Nu slösurfa lite till.

Just ja, tvätta skulle jag också idag!

Kommentarer
Postat av: Nina

tack, och GRATTIS!!!!!!

guuud vad roligt!! :D

2010-01-10 @ 19:26:54
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0