Dagarna går...

Ibland går dagarna helt enkelt för snabbt och ibland alldeles för sakta. Den här dagen har gått alldeles för snabbt än så länge. Tur att den inte är slut ännu då ;) Kan dock bli en halvlång dag här senare eftersom Andreas jobbar stängning och katterna inte alltid är så underhållande som man hoppas på :P Tänkte först besöka Mella idag en snabb sväng och se hur de har fått de i nya lägenheten, men kom sedan på att hon jobbar. De bor ju alldeles nära.

Har utfört mina "måsten" för idag iaf och kompletteringen som jag fick är inskickad. Ska dock göra ett nytt cv har jag tänkt, i vanligt word dokument. De jag gjorde på nätet tjorvar bara och vill lägga upp en tom sida utan orsak. Knas, och kommer behöva cv tillgängligt nu! Kankse dags att börja på den nu :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0