Arbetslös

Från och med igår är jag arbetslös. Känns konstigt men ändå inte. Känns mer som att skolan tar slut efter lördag, och först då kommer det att kännas att man är arbetslös. Får se till och fixa ett jobb nu här, om inte annat så något extra. Annars kommer jag nog att bli helt tokig.. något måste jag göra :) Sen får man hoppas på mycket vick inom skolan, för tjänster finns det inte.

Det är mycket bilkollande och lägenhetskollande för vår del just nu... leta leta leta, håller tummarna för att vi hittar en bra lägenhet och bil. Vi var och provkörde bilen idag igen hos bilfirman. Men fortfarande för högt pris. Han sänkte sig lite, men inte tillräckligt för att det ska bli något bilköp för vår del. Andreas är dock väldigt sugen på den bilen, så känns som om det kommer sluta med att vi har den i vår ägo inom en snar framtid. Om nu inte någon skulle gå och köpa den innan.

Var på stan igår och shoppa klänning till avslutningsmiddagen, jag fynda. Helt perfekt att slippa lägga ner massa pengar på en klänning som man ändå bara har en kväll :P Kommer nog förhoppningsvis känna mig tillräckligt fin när mamsen har fixat mitt hår och allt ;) Tur man har en mamma som kan sådant :)

Nu ska jag placera mig skönt framför TV med min fanta (varit sugen på de några dagar) smakade utmärkt!! Jag som inte brukar dricka fanta i vanliga fall. Men nu smakar det gott :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0