Shopping och besök :)

Vilken nice dag det har varit :) Carro, Mats och John skulle till stan och shoppa så jag hängde med dem dit. Köpte mig ett linne, ett vanligt svart bara. Sådana som alltid behövs :) Hittade även en cardigan på gina som jag verkligen hade velat ha, men man måste begränsa sig ibland :( Mats gjorde massa fina köp, blev lite avundsjuk på honom som kunde slösa så mycket pengar och fylla ut sin garderob med massa nytt :)

Efter stan åkte vi förbi kvantum och inhandlade lunch som sedan tillagades här hos mig. Blev enkel lunch, korv och makaroner :) men det kan vara så gott ibland ;) De fick även smaka på min fisksås som Carro och Mats verkligen gillade. Det blev pålägg på smörgås och fungerade mycket bra så :) Vi hann även med en kaffe och bulla innan de var dags för dem att åka. Carro skulle till jobbet.



Kommentarer
Postat av: Monica

Hello! DU har en superfin blogg, och jättefin front bild! Visst kommer ni bli kvar i Luleå!!?? Kramar Monica

2010-02-19 @ 13:56:49
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! En fågel viskade i mitt öra att du också har en blogg... Och GRATTIS till den kommande babyn. Hannes blir också storebror i april.



Kram Nanna

2010-02-19 @ 23:39:08
Postat av: Carro

Din fisksås är goooood. me love it. (:

PUSS

2010-02-21 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0