Ser framemot dagen

Då var det fredag, alltid härligt med fredagar :)

Ska iväg in till stan vid 10, Josse ska fixa om mina naglar. Hon ringde igår och frågade. Båda tummarna har kraschat, så det ska åtgärdas :) Vet inte hur länge det tar.

Sedan ska jag hämta ut Noahs dop-present. En mycket bra sådan enligt mig ;) Något han kan ha med resten av livet. Varefter det troligen blir att springa på stan lite och lämna in mitt cv.

Sen ikväll, ska jag umgås med ANNA :D längtar. Hon slutar 19.00 så efter de blir de fredagsmys med gumman min :) Riktigt kul och jag ser fram emot det :) Var alldeles för länge sedan vi hängde så det är på tiden nu. Vi ska äta varmkorv med bröd till middag (att de kan vara gott ibland) och massa godis till efterrätt. Vi kanske tar och hyr en film också om det inte går nå bra på tv :)

Har nog en fullspäckad dag framför mig. Nu ska jag vakna till liv och äta lite frukost :D



I övrigt är jag lite orolig över en vän som har det lite jobbigt och kämpigt just nu, på lite olika plan. Du ska veta att jag tänker på dig gumman.
Det låter klysché att säga att allt kommer bli bra. Men med tiden blir det bättre iaf.






Kommentarer
Postat av: Carro

tack för allting (;

du är kärlek.

2010-02-06 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0