Migrän + spänningshuvudvärk

Det blev min "diagnos", migrän + spänningshuvudvärk. Var till läkaren idag, less på denna huvudvärk som aldrig verkar vilja ge sig. Inte mycket läkaren gjorde eller sa, mer än att jag fortsätter med mina tabletter som jag har och så att Andreas får massera mitt huvud lite. Känns bättre nu, skulle egentligen ha jobbat idag på ica och demat. Men vaknade åter igen med att migränen var tillbaka. Känner att den ligger på lur fortfarande men jag hoppas på att den försvinner nu helt idag. *håller tummarna*

Nu väntar jag på att min farbror, hans fru och två av deras barn ska komma på besök :) okej, lät konstigt att säga sådär, hihi.. väntar på Erik, Siiri, Carro och Mats ;) hehe...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0