Melodifestivalen får tummen ner!

Resultatet efter att Josefine gjorde om mina naglar. Dock var det inte lika smärtfritt denna gång :P Men bra blev det :) hihi


Kollade melodifestivalen igår, kassa låtar. Hoppas verkligen de kommer lite bättre till kommande delomgångar, tummen ner där.

Vi var och kollade på lägenhet på Tuna igår, den var väl okej ändå. Men kändes inte helt hundra, så blir att kolla lite till. Man behöver ju inte ta "första bästa". Vill ju ha en ny lägenhet, hallen i den här som vi har nu är alldeles för liten så det blir för trångt med barnvagn. Men vi kommer inte byta bara för att byta, de måste kännas bra ändå. Hoppas vi hittar en bara, känns hopplöst med så kort kötid! :S

Tack för alla tips angående bilbarnstol ;) Jag letar som en tok och försöker jämföra :) Andreas har överlåtit detta åt mig, jag som får bestämma vad det blir för någon.



Slänger in en bild på en av mina sötisar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0