Jag vill skapa :)

Igår lade vi ut matbord+4stolar, ett till matbord och vikter på blocket. Matbordet med de 4 stolarna är iaf såld redan igår, hoppas på att resten också ska säljas idag :D *håller tummarna*
Det tar bara onödigt med plats här i lägenheten, och förvaringen är inte den bästa här så vill bli av med det.

Jag har sådan lust att börja måla igen, men känner inte riktigt inspirartionen. Min akvarellprylar har jag i Armas och här i Luleå har jag akrylen. Men jag vill pyssla på med något, bara något. Virka, sticka, måla vad som helst ;) men har inte riktigt material för allt. Problemet är nog att jag inte vet VAD jag vill pyssla med. Måste iaf städa lilla rummet först och främst innan jag börjar med något. Kanske blir lite akryl idag, får se om jag inspireras av att måla något ;)



Kommentarer
Postat av: sussa

måla en tavla på noah åt mej ;)

2010-02-15 @ 16:56:49
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0