Dop hemma i byn

Då har även denna helg passerat, och som vanligt så går helgen ALLTID för snabbt. Speciellt om man gör något utöver det vanliga. På fredag bar det av mot byn, blev att hälsa på både mormor och farmor på fredagen. Mormors lilla Minttu hade nyligen opererat sig (sterilisering/kastrering) så hon var lugn som en filbunke när hon gick runt med sin krage. Hon låg och sov i famnen mest hela tiden :)

Lördag var det dags för Noahs dop :) Så nu har han fått sitt namn :) Av mig och Andreas fick han en id-bricka och halsband i dop-present.

På kvällen gjorde vi inte så mycket, tog det lugnt i Armas hemma hos mamma och pappa. Kollade melodifestivalen och OS.

Som sagt, helgen går alltid för snabbt :) Hann inte med alla besök som jag hade tänkt! Ville träffa bland annat Emsa och Johanna med familjer med, men schemat gick inte riktigt ihop denna gång :( Hade planer på att träffa Linnea som också var hemma samtidigt, men de blev inte heller av! Jag hoppas jag hinner se några av er till påsken iaf. Då har jag planer på att ta mig hem till byn är det tänkt. Så planera in mig i era scheman då ;) hihi...

 

Idag var vi på föräldrautbildning. Intressant att sitta och lyssna, mycket har man redan läst till sig men allt vet man inte. Vi pratade om förlossning och att föda idag. Sedan har jag slocknat på soffan vid kl 13 och först vaknat strax före 18 :P Trött - jaaaa!!!


Just ja, vi har tackat ja till en ny lägenheten. Så i maj (när jag är som tjockast) blir det flytt för vår del. LÄNGTAR!!! Tur att jag har bokat in hela familjen som ska få hjälpa till :) Jag kommer nog inte vara så "rörlig".

 


Kommentarer
Postat av: Monica

Hello! Var ska ni flytta?

2010-02-22 @ 21:55:31
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/
Postat av: Monica

Men va trevligt. Där bodde jag mitt första halvår!=) jo, just det, vi bodde i en sådan lägenhet innan vi flyttade till huset... Vilket minne du har. Bra läge och trevliga lägenheter. Är de lingonstigen? Då måste vi komma o hälsa på er!=)// Monica

2010-02-24 @ 08:49:42
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/
Postat av: Lisaaaa

tjoo! Undrar som Monica! Vars är det ni ska flytta??:)

2010-02-24 @ 20:28:13
URL: http://d-lisali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0