Disco i magen

Japp, tror det är så ;) hehe... ibland iaf när babyn där inne bestämmer sig för att shejka loss! och då shejkas det, snurr, spark, slag, lite mera snurr och spark ;) hihi... Nu i skrivandes stund börjar den såklart leva om. Kanske ska slå på lite musik åt den så det blir roligare att shejka loss där inne :) Det sägs att den nu ska höra ljud. Musiken på - Just nu får den shejka loss till Lady Gaga. Någon som har några bra musiktips??

Har börjat skriva en liten shoppinglista med allt som måste inhandlas till bebisen. Listan är lång, men det finns ju ännu tid att handla:) Ska se om jag kommer ihåg att knäppa ett foto senare idag på magen och slänga in det på bloggen :)

Ja jag vet, min blogg är lite tråkig utan foton. Skulle vara roligare med foton oftare. Ska bli bättre på det, försöka iaf ;) hihi...

Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa mig och sedan åka ut till storheden :)



Nu kommer den lovade bilden ;) bjuder på två till och med :P

25 v och 1 dag.



Tycker själv magen ser större ut när det inte är nå kläder på.

 

Jag har hunnit både med bull- och semlebak här hemma idag. Har dock inte smakat någon av dem ännu. Men det är ju semledagen idag så det blir en semla här strax ;) Måste låta middagen "smälta" lite först :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jaa, jag röstar ja för ett foto på söta magen ;)hihi! Spännande med alla inköp o allt inför ankomsten av den söta! :) Kraaam!

2010-02-16 @ 13:28:54
Postat av: Sabina

Ja har hört att man ska spela klassiskt för bebisen men de är nog bara en myt eller bara ngt man inte studerat tillräckligt.

Lycka till med de nya livet och mammaskapet

2010-03-03 @ 21:05:35
URL: http://varjedagutancensur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0