Jag har hört...

Det sägs att trygga/lyckliga barn sover med händerna uppåt. Om det är sant eller ej har jag ingen aning om. Har du hört det? Men vår lilla tös sover ofta (läs nästan alltid) med händerna uppåt. I skrivandes stund med en hand upp, och jag tror absolut att hon är både trygg och lycklig ;)



Felicia är det bästa som hänt mig, och sedan jag blev mamma har jag blivit lyckligare.

Att få barn är något så stort och underbart ♥

 

Felicias barnvagnsskylt har också kommit, och den har självklart både en svensk och en finsk flagga ;)

 

 

Jag åt en mjukglass för någon dag sedan. Varit sjukt sugen på de i flera dagar :) Inte ätit många denna sommar, kanske tre.. så det var så gott, njöt av hela glassen kan jag meddela :)

 

 

Varit ut till Bensbyn och hälsat på broder och Marie i dagarna med. Var där medans Andreas var iväg och tvätta bilen och så. Sedan när han skulle hämta upp mig och Flisan därifrån överraskade han med pizza åt oss alla. Gissa om det var gott, muuuums :) Låter som om det är massa gottande för mig, men ja jag är ju en riktig gottegris. Speciellt när det kommer till socker.

 

Ja, jag är sockerberoende


Jag har en enorm sockersvamp i min kropp som gör att jag inte klarar mig utan godis/socker! Om vi ska låssas att hos en "normal" människa är denna sockersvamp 10cm x 10 cm, då är den hos mig minst, minst fem gånger så stor. Men en vacker dag ska jag också bara äta godis en dag i veckan!

 

I övrigt promenerade jag genom kalaset igår med Anna och Sussa. Sussa bangade ur och vågade inte åka karusell med mig. Lite besviken på henne :P Nu har jag rätt att kalla henne fegis i detta sammanhang ;)

 




Kommentarer
Postat av: Monica

Tjaba! Hoppas allt e bra. Lilla tjejen verkar ju må bra. Supersöt är hon. Förresten, vi väntar också en liten. Snart har jag gått halva tiden. Är i v 19, typ. Gjorde ultraljud förra veckan, superkul. By the way, hur mkt gick du upp totalt. typ 3 kg??? DU såg så liten ut på bilderna. Nu har jag börjat jobba igen efter semestern, skönt på någe sätt. Kram kram

2010-08-12 @ 10:25:48
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack söööt (;



Hon är så fin Felicia,

Och glassen ser verkligen sååå

god ut. blir riktigt sugen (:



tråkigt att jag aldrig tog mig iväg i söndags,

var verklgein sugen på att komma och umgås med

er. men det får bli en annan gång. PUSS

2010-08-17 @ 09:16:31
Postat av: Felicia

gud va söt:)

2010-08-25 @ 15:58:11
URL: http://smartochblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0