Nu, Turkiet och vad som hänt efter de!

Kanske på tiden för en liten uppdatering. Jag ska försöka fatta mig kort så det inte blir så mycket att läsa trots att det hunnit hända en hel del sen sist :)

Börjar med Turkiet, otroligt kul hade vi. I snitt hade vi 45 grader i skuggan, så gissa om de var VARMT!! Men såå härligt. Var en riktigt sol och bad semester med avkoppling :) Vi bodde på lägenhetshotellet Paradora, vilket inte var det bästa men de gick an. Marie och Niklas bodde i rummet under mitt och Andreas så vi hade identiska rum. Poolen var inte så stor men ändå tillräcklig :) En vecka gick alldeles för fort, hade kunnat stanna lite längre.

Underhållning när vi var ute och åt.
Han tappade inte glasen och sprang runt hela kvällen med glas på huvudet.

 

Kvällsölen på balkongen bestod av Efes, ibland spelade vi även uno och Marie poppade musik ur sin nya mobiltelefon. Skönt, lugnt och mysigt.

 

Jag och Andreas i poolen och svalkar oss, var betydligt kallare i poolen än i havet vilket bara var SKÖNT! hihi



Jag och älsklingen



Marie och Niklas sista kvällen när vi letar efter en restaurang




När vi kom hem från Turkiet och hade vilat oss lite ringde jag och kolla läget med när jag skulle hämta mormors katt. Kvinnan sa att jag kunde hämta henne samma dag så jag och Andreas åkte till Boden och hämta katten och sedan till mompo som fick lilla Minttu. Så otroligt söt och lite speciell katt. Hon har nämligen lite för många trampdynor och klor på sina tassar, hon är en s.k. skepparkatt :) Men det är bara så gulligt, det ser ut som om hon har en extra tumme ;) och stora stora tassar, hihi.



Minttu, sötnosen!





Väl hemma och på plats i Luleå så var det dags att hoppa in i nolle-p och hjälpa brudarna. Ped 6:a som jag är höll vi i utomhussittningen för LS på tosdagen och de gick super. Har hänt annat smått och gott med under nolle-p och lite festande har det även blivit.

Henke och Hanna har haft inflyttningsfest så har hunnit med en tripp till Skellefteå också. Vi hade jättekul och det var verkligen en lyckad fest som "urarta" lite på slutet när det var några få kvar. Men FY FAN så kul vi hade ;) att lite hushållspapper kan göra en fest så rolig ;) haha!! Minnesvärt!

Sedan till något riktigt kul, som de flesta nu redan vet om :)

Jag och Andreas har förlovat oss, och det känns HELT UNDERBART:) Jag älskar honom så otroligt mycket och jag vet att jag vill leva resten av mitt liv med honom, och jag vet att han känner likadant för mig! :)

Andreas och jag, dagen innan vi förlovade oss

 

Skolan har även dragit igång och det kommer vara mycket under denna termin som även är min sista. Skriver examensarbetet med Erik och vi vet inte ännu ens vad vi ska skriva om. Något vi måste komma fram till innan imorgon typ. Men de löser sig:) Känns skönt att se ett slut och att veta att man snart är färdigutbildad!

 

Jag är även blivit fristående hudvårdskonsult för Mary Kay och det känns spännande och kul att komma igång med. Tycker om produkterna och det är något som jag verkligen tror på. Men det berättar jag om en annan gång.



Ska inte dröja lika länge mellan mina uppdateringar

 

 


Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Ni ser alltid så kära ut :) Grattis!

2009-09-02 @ 16:44:27
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack Annie :)

2009-09-02 @ 21:24:31
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: helena

å vad härligt ni ser ut att ha haft det, gratulerar till förlovningen=) hadé bäst/helena

2009-09-03 @ 20:03:26
URL: http://www.helenakblogg.blogspot.com
Postat av: Angelica

Men gratulerar till förlovningen, vad skoj!

2009-09-04 @ 18:44:33
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack Helena och Angelica :) Ja resan var otroligt härlig, sola och bada och bara njuta, helt underbart!

2009-09-07 @ 16:53:03
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0