Jag säger det igen....RÖSTA

Tävlingen pågår endast fram till och med 30 november, och har du röstat en gång, TUSEN TACK och rösta gärna igen!!!

Snälla gå in och rösta på mina katter :)
http://www.catlounge.se/#misscat
Tryck
- Rösta på de andra vackra deltagarna
- Sök på "Wilma och Ronja"  (en orange och en svart/vit/grå/beige katt)
- Ge nr 1 till dem (rosetten dras till bilden)
- För att rösterna ska räknas måste man även ge bort de andra två resterande rosetterna till
andra katter med nr 2 och nr 3 på. Ge dem till random katter :)
Inte till dem som redan ligger topp 10


Om ni gör detta ökar ni möjligheten för mig att vinna ett halvårs förbrukning av kattmat. Det är behövligt och väldigt välkommet. Så snälla rösta och hjälp mig, det tar inte lång tid.

Chansen att jag vinner kanske inte är så stor, men chansen ökar om DU hjälper mig :)



Bilden ni ska ge högsta poäng åt. NR 1 ;)

 

Tack alla söta som hjälper till :)


Kommentarer
Postat av: kelly

en god gärning förlänger livet, eller hur var de nu? done :)

2009-11-18 @ 16:43:15
URL: http://kellie.blogg.se/
Postat av: nicke

nu har du fått min röst! :)

2009-11-19 @ 23:54:48
Postat av: Erika

Du ligger juh TVÅA!! :) lr okej Wilma o Ronja ligger tvåa :D Riktgit nära vinsten nu juh! J

ag satt o tentaplugga o fann att jag mkt hellre satt o kolla min facebook o läste lite bloggar o så såg jag att din tävling ännu pågick så jag gick in o rösta en gång till på dina söta katter :) o vad ser jag, jo du är ju i ledningen nästan! ;P Kanonbra juh! Hoppas du vinner!!

2009-11-25 @ 19:50:50
URL: http://erikarousu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0