Ny klass

... igen..Tredje klassen för denna termin.. Jaja.. så är det när man pluggar till lärare. Kursstart idag, känns som om denna kurs inte kommer vara allt för belastande, men samtidigt har jag massa rester kvar att göra så kommer ha MASSA skola ändå!

By the way, kusin vitamin tog sig till lule med Robin igår, var riktigt kul att de kom och hälsade på! Var länge sedan jag såg skymten av dem. Så nu får väl jag och Andreas ta oss till Boden också någon dag:)

Sussa invaderade min balkong idag medan jag var på skolan, jag joinade henne när jag kom hem. Sedan skulle vi egentligen spela Kubb,jag, Sussa, Andreas och Rickard. Men blev inte så. Det var hockey så vi kollade det, sedan fick jag för mig att baka så då var vi till ica och handlade lite och sedan blev de buzz och så var klockan jätte mycket helt plötsligt! De åkte hem alldeles nyss.

Nu tvn fram till sovdags!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är alltid så trevligt hos dig och andreas,

(:

måste komma snart igen

2009-05-06 @ 17:11:03
Postat av: Robin

Japp dags för ett bodenbesök nu så småning om! :)

2009-05-06 @ 22:38:22
URL: http://robiins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0