Min dag blev bättre

Sverige vann matchen. Brons i VM, HÄRLIGT!!!

Sedan fick jag besök av Carro, Robin och Linda vilket räddade min tråkiga kväll :)
Det blev Buzz och Trodde du ja och Buzz igen..
Kvällen bestod av smör i ansiktet, sylt i ansiktet, rocka loss utan att ha något att rocka loss med, hångla med sig själv, sparka cykel i luften och mycket mycket mer :) Otroligt kul kväll blev det :) Hade gärna lagt upp lite bilder, men fick förbud på det! Fattar inte varför :P

Imorgon börjar VFUn, tjorv med min och Eriks vfuplats, det ska väl lösa sig imorgon hoppas vi! Hoppas vi kan vara där det var tänkt ändå, cykelavstånd!!! Har inte råd med någon buss. Hoppas hoppas hoppas håll tummarna

Tack för en trevlig kväll Carro, Robin och Linda!

Kommentarer
Postat av: Linda B

hihi tack själv :)

2009-05-10 @ 22:59:00
Postat av: Carro

nej tack inga smörbilder här beauty (:

en väldigt lyckad kväll,

och det är så mysigt att vara hos er.

-det känns lite som man läker på något sätt,

svårt att beskriva. Älskar dig. Puss

2009-05-10 @ 23:42:31
Postat av: Anonym

Haha dt kanske dem gör, dem var fina där för stunden iaf :P haha..

2009-05-11 @ 11:02:00
Postat av: Carro

Ingen jävla smörvideo på facebook!!! AAAAH

jag dör då! :D

2009-05-11 @ 16:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0