Kvällsöppet

Båda redovisningarna gick bra idag, det var inte så seriöst precis, plus att redovisningen för helklass tyckte till och med läraren att vi skulle försöka göra bort så snabbt som möjligt.. hehe bra inställning där=) Dock tog de ändå sin tid innan alla grupper hade redovisa. Blev lunch och lek på teknikens hus idag, hehe:) Dock inte lika kul som när man var liten, men vad kan man förvänta sig! det blev båtrejs mellan Nina och Sanna iaf, inte mer spännande än så.

Stan har kvällsöppet idag, så åker in till stan på en halvtimma, möter upp Andreas och går ut och äter.  Sedan ska vi shoppa lite om vi hittar något kul :) Andreas behöver hitta vissa saker så det är väl det vi ska leta först och förhoppningsvis har affärerena några bra erbjudanden med.

Måste bara få klaga lite på vädret. Solen skiner och det ser härligt ut, men ändå f*n ska de vara kallt ute. vad är de för stil!!! Våren ska ju vara här nu och inte det kalla vädret!! Snön ska ju smälta bort NU!! T.ex. på morgonen när man stiger upp och tror att jess nu kan jag ta vårjackan, kollar på termometern som visar MINUS 17... bara vinterjacka som gällerr :( hur kul känns de då....

VAR ÄR VÅREN????

Kommentarer
Postat av: Carro

åh, teknikens hus. -dit vill jag, det var en evighet sen sist. Jag vill leta efter guld(jag vet att jag inte kommer lyckas hitta någonting fint), men om inte guld som brukar jag spara på en sten varenda gång.



jag saknar dig.

2009-03-26 @ 19:55:12
Postat av: Carro

nej det var en tung tid då jag la ner energi på fel kille och sket i mina vänner fullständigt.

Ensam, fast ändå inte. FAN. man ångrar mycket.

fast samtidigt har jag insett en miljon saker efter den tunga grejen. PUSS

2009-03-27 @ 00:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0